forumi yn
 
HomePortalFAQSearchMemberlistUsergroupsRegisterLog in

Share | 
 

 Islami dhe Mjeksia

View previous topic View next topic Go down 
AuthorMessage
Bujari-Elhati
Admin
avatar

Posts : 90
Join date : 2008-04-08

PostSubject: Islami dhe Mjeksia   Sat Apr 26, 2008 2:19 pm

Islami dhe Mjeksia

--------------------------------------------------------------------------------

Njė ēėshtje e fikhut mbi mjekėsinė, faljen dhe mbėshtetjen tek Allahu

Mbi autoritetin e Usame ibn Shuraik trasmetohet qė Resulullahu, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, ishte pyetur nga njė beduin, ”A mos ta pėrdorim mjekėsinė?” Ai, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: ”Po pėrdoreni mjekėsinė, o robėr tė All-llahut. Sepse vėrtetė All-llahu nuk ka vendosur mbi ne njė sėmundje dhe Ai tė mos ketė dhėnė njė shėrim pėr tė, pėrveē pėr njė sėmundje - moshėn e vjetėr.” [Autentik, Ahmed dhe Tirmidhiu]

Kuptimi “a ta pėrdorim mjekėsinė” ėshtė marrja pėr ēdo trajtim mjekėsorė. Kuptimi i “kurės” ėshtė ēdo trajtim ose shėrim nga Mėshira e Allahut.

Profeti, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, ka pėrmendur rėndėsinė e tė kujdesurit pėr trupin, derisa Islami ėshtė feja e balancės: pėrmban njė balancė midis nevojave tė trupit dhe nevojave tė shpirtit.

Nevojat e shpirtit janė tė pėrkufizuara me Akide dhe Teuhid dhe njė shfaqje tė natyrshme tė veprave tė adhurimit tė dyja si ato tė detyrueshmet dhe vullnetaret.

Nevojat e trupit janė tė pėrkufizuara me ushqim dhe pije, me veshje rrobash dhe jetesės nė njė banesė tė kėndshme, dhe marrja e trajtimeve mjekėsore dhe kėshtu nė vazhdim.

Nė kėtė hadith Profeti, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, na ka drejtuar nė rrugė tė drejt me fjalėt e tij: ”Po pėrdoreni mjekėsinė pėr tė gjitha sėmundjet sepse Allahut ėshtė mė I Madhėruari. Ai nuk ka zbritur njė sėmundje e tė mos ketė zbritur me tė edhe shėrimin bashkė me tė.”

Megjithatė, Ai ia la njerėzve pėr tė kėrkuar shėrimin. Ata sigurisht do t’i gjejnė ato nėse pėrpiqen pėr tė bėrė kėshtu.

Kjo ėshtė njė mėnyrė pėr t’i sprovuar ata. Prandaj ėshtė e nevojshme pėr tė kėrkuar shėrim pėr ēdo sėmundje qė bjen mbi njerėzimin.

Njė numėr i gjėrave tė urta mund tė mėsohen nga ky hadith:

-Ligjshmėria, sipas Islamit tė pėrdorimit tė mjekėsisė dhe kėrkimit pėr kurat pėr ēdo sėmundje tė njohura nga njeriu.

-Mjekėsia e derivuar nga ajo qė ėshtė e ndaluar nga Allahu, siē ėshtė vera [pijet alkoolike], derri dhe gjėra tė tilla qė nuk janė tė lejuara.

-Hadithi tregon fuqinė e All-llahut dhe Madhėshtinė e Tij derisa njė sėmundjė qoftė e re apo e vjetėr nuk ekziston nė kėtė botė por All-llahu ka dhėnė shėrimin pėr tė. Si rrjedhojė, dobėsia dhe inferioriteti i njerėzimit qėndron kur ata dėshtojnė nė kėrkimet shkencore tė cilat do t’i lejonin atyre pėr tė nxjerrur shėrime mjeksore pėr ēdo sėmundje tė dhėnė. Ky dėshtim ka ndodhur pėr shkak tė zėnies sė njerėzimit nė garimin me armė dhe ndryshimit tė shumave tė parave.

-Thuhet se nuk ekziston shėrim pėr sėmundjen e Sida-s, herpes-it, alkoolizmit dhe kancerit.

Kjo nuk ėshtė korrekte. Shėrimi ekziston. Disa mund ta dinė dhe disa janė injorantė pėr tė.

All-llahu fsheh atė ēfarė ata kėrkojnė, pėr arsyet e Tij dhe ndoshta Ai mund t’ia jap atyre pėr arsye tė tjera.

Njė ēėshtje e cila duhet konsideruar

Tė kuptuarit tė kėtij hadithit me hadithet e tjera qė ndalojnė ose nuk aprovojnė trajtimet mjekėsore pėr muslimanėt - tė tillė si hadithi i 70.000 pėrsonave tė cilėt do tė hynė nė Parajsė pa gjykim ose dėnim qė ėshtė pėr ata qė nuk besojnė nė nuska, por I mbėshteten vetėm All-llahut subhane ve te’ala. A e refuzon trajtimi mjekėsorė mbėshtetjen tek Allahu?

Mjekėsia nuk e refuzon mbėshtetjen tek Allahu.

Ebu Khozana ka thėnė: ”O Profet i Allahut, recitimet qė ne pėrdorim dhe mjekimet qė ne i bėjmė a ndryshojnė ato diēka qė ėshtė e pėrcaktuar nga Allahu?”

Ai, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė: “Ata janė nga pėrcaktimi i Allahut”

Tė marrin njė kurė do tė thotė si tė reduktojnė urinė me ushqim dhe etjen me pije. Dhe nė pjesėn mė tė madhė ia del me Madhėshtinė e All-llahut.

Nėse mjekėsia ėshtė e lejuar nė themele dhe nėse fakti ligjorė gjithashtu e tregon kėtė atėherė hadithi i mėsipėrm duhet tė kuptohet se do tė thotė:

Si i pėrket recitimeve ata nuk kanė recituar me njė dua tė ndaluar nga All-llahu ose me ato tė cilat nuk kanė baza nė Kur’an dhe Sunnetit.

Nėse ata do tė sėmureshin do tė vraponin tek recitimet e ligjshme tė pėrmendura nė Kur’an dhe Sunnet. Lejimi i recitimeve ishte vendosur kur Resulullahu, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, ka thėnė:

“Asnjė recitim nuk ėshtė i lejuar pėrveē syrit ose kafshimeve helmuese [tė gjarprit] dhe tė akrepit”

Profeti, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, i ka lexuar recitimet mbi veten e tij dhe Xhibrili, Engjulli gjithashtu ka recituar mbi tė. Aisheja pasi qė Profeti, sal-lall-llahu alejhi ve sel-leme, urdhėrojė atė tė kėrkontė mbrojtje nga syri (pėrmes recitimeve) ka thėnė:

“Unė kam kėrkuar mbrojtje pėr Profetin, sal-lall-llahu alejhi ve sel-lem, nga syri dhe vendosa dorėn time nė gjoksin e tij dhe e fėrkova atė dhe thashė:

“Largoje dhimbjen, O Zot I njeriut, kura ėshtė nga dora Yte dhe nuk ka shėrim pėrveē shėrimit Tėnd.”
Back to top Go down
View user profile http://bujari-elhati.forum3.info
 
Islami dhe Mjeksia
View previous topic View next topic Back to top 
Page 1 of 1

Permissions in this forum:You cannot reply to topics in this forum
Bujari-Elhati :: Bujari-Elhati.forum3.info-Diskutime Shoqrore :: Shkenc-
Jump to: